Algemeen

Kan ik op de hoogte gehouden worden van acties en aanbiedingen?

Je kunt je onderaan deze pagina inschrijven voor onze nieuwsbrief. Hierdoor word je per mail op e hoogte gebracht van al onze acties en nieuwe voorraad.

Korting sparen

Hoe kan ik punten sparen?

Als je een account hebt, spaar je altijd punten ter waarde van 10% van je aankoopbedrag (exclusief verzendkosten).
Voorbeeld: Je koopt een product van €10,00. Hiervoor krijg je 100 punten. Deze 100 punten kan je bij je eerstvolgende aankoop inwisselen voor €1,00 korting.

Waar kan ik mijn punten en transacties vinden?

Je gespaarde punten en je transacties zijn terug te vinden op het dashboard van je account. Vergeet niet dat je ingelogd moet zijn.

Hoe kan ik mijn gespaarde punten inwisselen?

Je kunt je punten alleen inwisselen als je bent ingelogd. Klik in je winkelmand op de tekst ‘Gebruik korting’ om aan te geven hoeveel punten je wilt inwisselen.

Producten

Wordt er een envelop meegleeverd?

Bij de dubbele kaarten wordt standaard een zwarte envelop geleverd van 130 g/m². Op de voorkant zit een etiket, zodat je de adresgegevens van de ontvanger kan opschrijven. De envelop kan gesloten worden door middel van de zelfklevende plakrand.
Enkele kaarten worden zonder envelop geleverd.

Wat is de kwaliteit van de producten?

Goede kwaliteit is erg belangrijk voor zwartwitkaarten.nl. De producten worden daarom professioneel gedrukt op hoge kwaliteit ongestreken karton met FSC keurmerk.

Onze producten worden DEEP BLACK gedrukt. Dit betekent een zwarte kleur die gemengd is uit meerdere kleuren, waardoor zwart 100% zwart is en met gegarandeerd 100% dekking.

Kaarten

De enkele en dubbele kaarten worden professioneel gedrukt op hoge kwaliteit ongestreken 250 g/m2 karton met FSC keurmerk.

Posters

De posters worden zowel in A4 en A3 formaat geleverd. De posters worden geleverd in een stevige witte envelop, zodat je nieuwe aanwinst niet beschadigd.
•    De A4 formaat posters zijn gedrukt op hoogwaardig 250 g/m² karton. De afmetingen van de A4 formaat poster zijn: 210 x 297 mm.
•    De A3 formaat posters zijn gedrukte op hoogwaardig 200 g/m² karton. De afmetingen van de A3 formaat poster zijn: 420 x 297 mm

Labels

De labels worden professioneel gedrukt op hoge kwaliteit ongestreken 250 g/m2 karton met FSC keurmerk.

To-do-list-boekjes

De to-do-list-boekjes maakt het leven een stuk makkelijker. De boekjes zijn gedrukt op hoogwaardig 90 g/m² papier en hebben 50 velletjes. De achterkant is gemaakt van zwart karton. De afmetingen van de to-do-list-boekjes zijn: 105 x 150 mm.

Wat is de uitstraling van de producten?

De producten van zwartwitkaarten hebben een matte uitstraling en zijn stevig.

Is het mogelijk om een tekst aan de binnenkant van de kaart te laten bedrukken?

Ga jij verhuizen of je wil dezelfde tekst hebben in verschillende kaarten? Bij zwartwitkaarten is het zeker mogelijk om tekst in de binnenkant van de kaart te laten bedrukken. Mail ons de wens die jij hebt naar [email protected]. Wij zullen, altijd in overleg met de klant, kijken wat de mogelijkheden zijn. De levertijd zal ongeveer 5 werkdagen bedragen.

Bestellen

Waar vind ik informatie over het product?

Bij elk product vind je een uitleg van het ontwerp van het product. Op de tabbladen ‘Beschrijving’ en ‘Extra informatie’ wordt informatie over onder andere het papier en formaat gegeven.

Hoe plaats ik een bestelling?

Gelukkig hebben wij het bestel proces zo simpel mogelijk gehouden. Kies je favoriete producten en voeg deze toe aan je winkelmandje. De producten zullen automatisch in jouw winkelmandje verschijnen. Als je winkelmandje compleet is en jij tevreden bent druk je op ‘Afrekenen’. Vervolgens volg je alle stappen om de bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail. Als je werkdagen voor 22.00 uur besteld, versturen wij je order dezelfde dag!

Het product dat ik graag wil is uitverkocht, kan ik de kaart alsnog bestellen?

Is jouw favoriete product uitverkocht, maar zou je toch graag nog een exemplaar willen? Dit is altijd mogelijk bij zwartwitkaarten. Mail jouw favoriete product naar [email protected] en wij zullen zo snel mogelijk reageren.

Waar kan ik terecht met vragen over de status van mijn bestelling?

Met vragen over een bestelling kun je terecht bij onze klantenservice via [email protected]

Waarom heb ik geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk dan eerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je persoonlijke gegevens.

Controleer in je ACCOUNT of je e-mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan bij het maken van je order. Neem direct contact op met onze klantenservice via [email protected]

Ik wil mijn online bestelling annuleren, kan dat?

Het is niet mogelijk een online bestelling te annuleren zodra je de bestelling heeft afgerond. Echter, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Zwartwitkaarten rekent geen extra verzendkosten. Dit betekent dat wij de standaard verzendkosten voor het verzenden van post of pakketjes via PostNL hanteren. Hierbij wordt uiteraard rekening gehouden met het gewicht en de afmetingen van de producten.

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Als je op werkdagen voor 22:00 uur besteld via de verzendmethode ‘Post’, versturen wij het dezelfde dag. Met een beetje geluk heb je jouw producten dan de volgende dag al binnen. (Brievenbus)pakketjes zullen de volgende werkdag aan de bezorgdienst overgedragen worden