Retourneren

Is de kaart toch niet helemaal wat je had verwacht/gedacht? Wat jammer! Je kunt de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Meld je retour aan door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin:
– Ordernummer
– Factuuradres
– Reden van retour

– Als het product beschadigd is, kunnen wij deze niet terugnemen.
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Creditnota
Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

Heb je onverhoopt een klacht over Zwartwitkaarten? Dat is heel vervelend en wij gaan ons uiterste best doen om je tevreden te stellen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie